Tuesday, June 14, 2011

lelaki bertopi merah :)

assalamualaikum..slmt mlm..:D
pd suatu petang yg indah..:) aku pegi laa ke stesen minyak esso&mobile tuk isi mnyak moto aku yg kering tu..pas da bayar kat kaunter tu n nak g isi mnyak kt moto..


lelaki bertopi merah : "angkat atas skit tu"..(mncung yg isi mnyak tu*aku x tau pe nme nye)
aku : senyum :) ..n cube tuk trik ke ats..tapi x leh :O
lelaki bertopi merah : ambik muncung yg isi mnyak tu dr aku.."nie bace bismillah x nie"
aku : still senyum :)
lelaki bertopi merah : try tuk keluarkan muncung yg isi minyak tu dr tangki moto aku p mcm x leh 
je.."abis  laa x leh kua da nie".. :O
aku : ehh bleh nyee nie.. :)
lelaki bertopi merah : last2 brjaye jgak laa kua an muncung tu dr tangki moto n tros tlong isi an..><
aku : tgk dye isi minyak cpat n lancar je..*aku x reti sgt isi mnyak sbnrnye msti trsekat sekat lau 
isi..hehe  "thanks ea"


*so sweet lau rmai laki ceni.. :) kdang mybe ade yg tlong pon x nak men duk glak je kot kat blkang..ish3...pe2 pon thankss sgt kat lelaki bertopi merah tu da slmt an moto aku..hehe..:) aku pon da tau cane nk isi mnyak dgn cpat..haha..:D

No comments:

Post a Comment