Thursday, June 23, 2011

#3 if you could only have on wish, what would it be?


                                cntik an..hehe..cpt2 laa smpai..:)

assalamualaikum..lame plak aku x post kat blog nie..maklumlah bz duk shopping on9 nie smpai abis lupe tros..haha..xpe2 at least post jgak an3..hehe..ok tajuk ari nie cite sal wish..impian?kalo tny aku mmg ade impian yg teramat banyak laa..hahaha...kalo yg aku slau ckp kat sponge..kan best kalau aku dpt dwet sedebuk tros,seribu pon jd laa..hahaha!hbat x impian aku..n dwet2 tu aku nk gne tuk mcm2...n beli mcm2..doa2 an laa ea aku dpt mcm tu...haha!tp kalo lah impian aku bleh trcapai..aku nk sangat2 undur alek mase...aku nk g 3 tahun yg lpas..aku nk btol an sume mende..aku nk jmpe sume org yg aku pna jmpe..aku nk jmpe kkak aku..kalau laa aku leh undur mse mybe kkak aku still ade skang..:') tapi aku tau sume tu impossible..ape yg trjadi sume ketentuan Allah aku x brhak nk prtikai kan sume tu..mgkin Allah lbih syg an kkak aku..aku harap arwah kkak aku sntiasa aman disane..aminn..:)


                       kalau ade mesin nie kan best..hehe..:)

                                miss her soo much...al-Fatihah

No comments:

Post a Comment