Sunday, June 19, 2011

#1 introduce yourself

name aku sharifah zafierah bt syed badrulzaman dilahirkan di kuantan dan di besarkan juga disini..kire ank jati cnie laa..hehe..aku lahir pd 5 april 1995..ok kalo dikire and dihitung aku baru 16 taun..skola kat smk bukit rangin..tinggal kat sungai isap damai kuantan...n akn slalu mmbuang mse kat dpn kmpter tuk beberape jam..hehe..n sgt suke tgk brang2 kon9 wlaupon x bli pon..hehe..n aku jgak suke music..everyone love music laa..p aku x de laa obses kat sorang singer only..aku lyan je sume p aku krang skit layan music yg terpekik terlolong nie..mnyakitkn ati je..haha...lg ape ea??..urmm sy suke kwn ngan sume org wlaupon x brape prmah org nyee...aku sorang yg simple2 je p kdang tu ade r gler2 skit p leh control ag laa..hehe..n aku nie leh kte an sorang yg x brape suke praturan laa p bkn sume laa yg leh diikut aku follow je laa p yg x leh g mmg r x kn ikt..i  love everyone love me..my family..my friends..muaahh..hehe..urm nie je kot x tau nk cite pe ag..ok babai..:)

                               sharifahzafierahbtsyedbadrulzaman

No comments:

Post a Comment