Friday, March 11, 2011

11 march 2011

hoii..hoii...assalamualaikum...;)) ermm agak lame laa ak x update blog aku nie...hehe..p aku ase bkn ad org ngat yg bce blog aku nie..p xpe2 ak still akn update blog aku slagi ak ad mse..hehe...ok2...ble kte renung2 an alek,,ase cpat lak mse bralu..tup2 aku da FORM 4 skang kot...16 TAHUN..uishh aku ase  mcm baru smlm je aku msok shaks...haha!!p btol laa mse nie mmg da makin cpat skang...n ak da nk dkt 3 bulan kat bukit rangin...haha!!n esok da mule cuti bulan 3...sronok nyee cutii!!aku rindu gler kat mmbe2 aku......srius rindu gler au...lisya,,warden,,farah,,mijoh,,yank,,aifa,,mai,,ayeen...aku ase cuti nie lau leh nk lpak2 ngan korang  je...lme gler x jmpe rmai2 an,,huhu..pe2 pon cuti nie kte plan kua ea..;))


untuk fatihah fazira:aku akan slalu rndu ka syg,,ka duk r molek2 kat felda keratong 2 ea..hahaha!!aku x tau r bape lme ka leh than kat c2..hehe..alaa pas nie x de daa laa aku jmpe ka kt psar malam tiap2 mggu..aku akn rndu an 2 laa syg,,;))

No comments:

Post a Comment